بخش خبری
گزارش ویژه: «انتشار گزارش حمل و نقل دریایی 2015»
خبر ویژه: «بازگشت بنادر ایرانی در عصر پسا تحریم»
خبر تحلیلی: «کاهش کرایه حمل کانتینر در مسیر آسیا-اروپا»
افزایش چشمگیر ظرفیت ناوگان کشتیرانی جهان
حمله دزدان دریایی به یک کشتی در مالزی
ساخت شناورهای زباله روب جدید
آمار هزینه در صنعت کشتیرانی
ساخت پروانهای جدید برای شناورهای فلهبر
نقش مهم کشتیهای کوچک در حمل و نقل دریایی
راه اندازی سیستم کنترل کانتینر توسط CMA CGM
سرمایه گذاری سنگین سنگاپور در بخش دریانوردی
حذف قوانین کابوتاژ در هند
استقبال بیمهگرها از قوانین جدید توزین کانتینر
چشم انداز تکنولوژی دریایی در سال 2030
تبدیل زباله به انرژی حرارتی
تکمیل سند حمل و نقل 2020
تجهیز ترمینال کانتینری لازارو کاردناس به جرثقیلهای پیشرفته
راهاندازی سامانه رزرو آنلاین کانتینردستیابی به ظرفیت 20 میلیون TEU، هدف آینده بوسان
خواهرخواندگی شارجه و بندر کاناورال
توان عملیات کانتینری در آفریقا
شانگهای، پرترافیکترین بندر کانتینری جهان
بهبود بازار تقاضا با سرمایهگذاری در بنادر
انتخاب ترمینال کانتینری بندر خلیفه بهعنوان سومین بندر سریعالرشد جهان
اعطای جایزه «اپراتور بندر برتر» به ایپیام ترمینالز
ادغام رسمی بنادر نینگبو_ژوشان
بخش تحلیلی
تحلیل منتخب درخصوص خبر «رونق مجدد سرمایهگذاری خارجی در ایران» مندرج در شماره هشتم ماهنامه مسیر
بخش آموزشی
مقاله منتخب: « تکمیل زنجیره تامین و ورود به بازارهای حمل دریایی LPG، محمولات شیمیایی و فرآوردههای نفتی»
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴