رشته: مدیریت اجراییمقطع: کارشناسی ارشد
سال دفاع: 1393
سازمان مدیریت صنعتی، واحد نوشهر
چکیده
ھمۀ سازمانها به دنبال کیفیت ھستند، علی الخصوص سازمانهای خدماتی، با این حال سازمانها ھیچ مقیاس استاندارد و مشخصی برای سنجش کیفیت خدمات دریافتی مشتریان خود ندارند. در این پژوهش ابعاد رضایت مشتریان از کیفیت خدمات تشریح شده و در پاسخ به فرضیات پژوهش برای مشخص کردن زابطه بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات در مورد مطالعه و اولویت بندی ابعاد کیفیت خدمات از نظر مشتریان به این نتیجه رسید که بین دو بعد ظواهر و راحتی ارتباط معنادار وجود نداشت ولی در ابعاد دیگر (قابلیت اطمینان ، پاسخگو بودن، خاطر جمع بودن و همدلی ) رابطه معنادار وجود داشته است.
کلیدواژهها: رضایت مشتریان ، کیفیت خدمات
این پایاننامه با حمایت مالی سازمان بنادر و دریانوردی به انجام رسیده است.