فهرست اخبار:
- تاثیر اتحادهای بزرگ خطوط کشتی رانی روی بنادر و ترمینال ها
- سرمایه گذاری 66 میلیارد دلاری در امارات متحده عربی
- سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری عربستان سعودی در بخش بندری
- شناور TEU 24000 در راه است
- گردش در بزرگترین کشتی در حال ساخت مرسک
- ورود اولین شناور به ترمینال 850 میلیون دلاری Dp World
- تحلیل های منتخب در خصوص خبر "یک سوم بازار لجستیک قراردادی تا سال 2017 به آسیا تعلق خواهد گرفت" مندرج درخبرنامه شماره 54 20
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳
فهرست اخبار:
- نکاتی در خصوص ابولا و سفرهای دریایی
- یک سوم بازار لجستیک قراردادی تا سال 2017 به آسیا تعلق خواهد گرفت
- لازم الاجرا شدن تبادل الکترونیکی اطلاعات در صنعت کشتیرانی توسط IMO
- گزارش طرح جامع بنادر
- روی آوردن فرستندگان کالا از مسیرهای کوتاه دریایی به حمل و نقل جاده ای به دلیل قوانین سوخت پاک
- مگاپورتی در کویت - تائید طرح
- اتحاد مجدد سبب شکل گیری ایده های بندری برای پوتین
- دسترسی سریع به بندر با برنامه تلفن همراه ابوظبی
- بارگیری پنج هزارمین محموله از بندر راس لافان
- تولید ارزش در بنادر: زنجیرههای ارزش بندر و نقش وابستگی های متقابل
- تحلیل های منتخب در خصوص خبر " تاثیرترافیک بنادر روی قابلیت اعتماد خدمات شرکت های کشتیرانی " مندرج در خبرنامه شماره 53
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳
فهرست اخبار:
- تاثیر اتحادهای بزرگ خطوط کشتیرانی بر روی بنادر و ترمینال ها
- تاثیرترافیک بنادر روی قابلیت اعتماد خدمات شرکت های کشتیرانی
- تعیین ریسک های امنیت سایبری در بنادرو ترمینال ها
- نگرانی ها در خصوص جمینگ (پارازیت افکنی) بر سیستم های ناوبری
- ظهور کانتینرهای هوشمند در آینده نزدیک
- ثبت رکورد جدید توسط کشتی Triple E مرسک
- به روز رسانی تاسیسات به منظور بهرهوری بیشتر
- محصولاتی برای مصرف کنندگان آسیایی
- اولین پروانه اصلی فیبرکربنی جهان
- کانال سوئز در رقابت با کانال پاناما
- آیا مالزی بازار موفق LNG قطر را سرنگون خواهد کرد؟
- بندر سلاله در مسیر ترقی
- پیدا شدن نفت کش کردستانی
- شدت گرفتن بحران اوکراین در اطراف بندر نووازوفسک
- مبارزه DP World با دزدی دریایی
- بازگشت عایدات حاصل از حمل بارفله خشک
- انقلابی جدید در قطعات یدکی
- تحلیل منتخب در خصوص خبر "دعوت ایران از سرمایه گذاران بندری" مندرج در خبرنامه شماره 52
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳
فهرست اخبار:
- افزایش حجم تجارت آسیا – اروپا
- انتشاردستورالعمل فرسایش ساحلی توسط پیانک
- آغاز بکار آزمایشی اولین ترمینال کاملا اتوماتیک در چین
- صد سالگی کانال پاناما
- پا فشاری چینی ها بر عریض تر کردن کانال پاناما
- توسعه همه جانبه منطقه آزاد تجاری صحارعمان
- پیشنهاد بندرگاه امن در دریای طوفانی توسط Neptune
- حمایتIMO از فراخوان GOC برای عملیات نجات اقیانوس
- دزدی دریائی : خطرهمیشگی در آسیای جنوب شرقی
- دعوت ایران از سرمایهگذاران بندری
- ساخت قریب الوقوع کشتی کانتینربر با ظرفیت 24000 TEU
- ساخت کانال جدید سوئز توسط مصر
- قطر سهامدار عمده UASC شد
- تحلیل های منتخب در خصوص خبر " افزایش فعالیت ترمینال کانتینری در بندر صحار عمان " مندرج در خبرنامه شماره 51
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳
فهرست اخبار:
- سفارش شرکت کانتینری NYK ژاپن جهت ساخت اولین شناور سوخت رسان گاز مایع طبیعی (LNG)
- تخفیف 30% به کشتیها با سوخت LNG در بندر گوتنبرگ سوئد
- فشار و هزینه های قانونی پیش روی شرکتهای خصوصی امنیت دریایی
- اعطای تخفیف 200 دلاری شرکتهای کشتیرانی به ازای هر TEU در مسیر آسیا - اروپا
- افزایش فروش رشد در کشنده های اتوماتیک ترمینال(ATT - Automotive Terminal Trailers)
- شرکت مک گرگور و ثبت سفارش برای ساخت نفت کش های کوه پیکر و کانتینربر
- آغاز تحویل 23 کشتی سوپر پاناماکس توسط شرکت CMA CGM فرانسوی
- بندر نیوکاسل استرالیا به خریداران چینی و استرالیایی فروخته شد
- تکمیل شدن مطالعات استراتژیک بندر هنگ کنگ توسط شرکت BMT
- افزایش فعالیت ترمینال کانتینری در بندر صحار عمان
- بررسی ادغام بنادر در غرب استرالیا
- واگذاری قرارداد ساخت ترمینال چهارم بندر جواهر لعل نهرو به بندر سنگاپور
- افزایش صادرات نفت کردستان عراق و تقسیم درآمد کرکوک
- ضرر و زیان کانتینرها بسیار پایین تر از برآوردهای قبلی است
- کانتینربر 24.000 TEU تا دو سال دیگر
- فوروارد ها و حمل کننده گان بدون کشتی بیزار از اتحاد جدید P3
- تحلیل های منتخب در خصوص خبر "راه اندازی خط راه آهن باری چین – اروپا توسط GEFCO" مندرج در خبرنامه شماره 50
یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳