رسیدگی به شکایات و درخواستهای مرتبط با سازمان بنادر و دریانوردی کد خدمت 13052083000 عنوان خدمت رسیدگی به شکایات و درخواستهای مرتبط با سازمان بنادر و دریانوردی نوع خدمت خدمت به شهروند (G2C) شرح خدمت پاسخگویی به شکایات مدارک مورد نیاز مستندات و مدارک لازم در خصوص شکایت جزئیات خدمت متوسط مدت زمان ارائه خدمت 10 روز ساعات ارائه خدمت ساعات اداری تعداد بار مراجعه حضوری 20 مورد در فصل هزینه ارائه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان ندارد نحوه دسترسی به خدمت آدرس الکترونیکی https://sp.pmo.ir/dashboard/service/f7bfacf4-0719-... ایمیل تلفن گویا یا مرکز تماس 02184933172 آدرس دانلود اپلیکیشن موبایل اندروید آدرس دانلود اپلیکیشن موبایل iOS شماره پیام کوتاه دفاتر ارائه دهنده خدمت نحوه دسترسی به شکایت از خدمت https://www.pmo.ir/fa/citizen/suggestions پرسش و پاسخ متداول توافقنامه سطح خدمت راهنمای ارائه خدمت شناسنامه خدمت شناسنامه خدمت نمودار فرآیند خدمت نمودار مراحل دریافت خدمت