آگهی ارزیابی کیفی مناقصه
مناقصه شماره 01/91/ICT
وزارت راه و شهر سازی
سازمان بنادر و دریانوردی
- موضوع مناقصه : " تهیه و پشتیبانی سیستم جامع اداری و مالی مرکز و بنادر تابعة سازمان بنادر ودریانوردی "
- محدوده مدعوین : دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور « با رتبه 1 در رسته تولید و پشتیبانی نرم افزار های سفارش مشتری »
- محل، مهلت و نحوه فروش استعلام ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آخرین آگهی تا ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 01/06/91 با مراجعه به دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ 100.000ریال مستندات ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت مستندات از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
- محل و مهلت تسلیم پاکت ها: مناقصه گران باید پاکت های مستندات ارزیابی کیفی خود را تا ساعت 12 روز یک شنبه مورخ12/06/91 به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- زمان اعلام نتایج ارزیابی کیفی: نتایج ارزیابی کیفی مناقصه حداکثر تا روز شنبه مورخ30/07/91 اعلام و دعوت نامه شرکت در مناقصه برای مناقصه گرانی که صلاحیت ارزیابی کیفی را اخذ نموده اند ارسال خواهد شد.
- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281 فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir
- پس از برگزاری مناقصه وتعیین برنده ، هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
- به منظور آگاهی بیشتر مناقصه گران از جزئیات موضوع قرارداد و نحوه برگزاری مناقصه ،جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز شنبه مورخ 04/06/91 در سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.