آگهی مناقصه
تجدید مناقصه شماره 03/90/ICT
وزارت راه و شهرسازی
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: تجدید خرید سیستم مدیریت گردش فرایندها (BPMS)
دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 5 در " ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای خارجی(SE) و سیستم ها" یا حداقل رتبه 3 در رسته" ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و بسته ها و فایلهای اطلاعاتی تولید داخل" . دارا بودن هر دو یا یکی از رتبه های مذکور مورد تایید می باشد.
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه مورخ 12/11/1390 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه
معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه
میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 25/11/1390 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 25/11/1390 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 000,000,130 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339 ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز میباشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فنآوری اطلاعات، تلفن 84932281، فاکس 88651021 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir
· هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.