آگهی مناقصه
مناقصه شماره 03/90/ICT
وزارت راه و شهرسازی
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: خرید سیستم مدیریت گردش فرایندها (BPMS )
· دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 4 در "ارائه و پشتیبانی نرم افزارهای خارجی(SE ) و سیستم ها" .
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز یک شنبه مورخ 11/10/1390 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000 , 100 ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 21/10/1390 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 21/10/1390 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 000 , 000 , 130 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339 ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز میباشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فنآوری اطلاعات، تلفن 84932281، فاکس 88651021 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir
· هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
· سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 18/10/1390 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) برگزار خواهد شد.