flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

تجدید مناقصه خرید لباس فرم پرسنل گارد بنادر کشور

مناقصه

90/3

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۱۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۹

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

-          موضوع مناقصه: خرید لباس فرم پرسنل گارد بنادر کشور 

-          محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه تاریخ 16/9/90 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه گزار، به آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک خیابان دیدار جنوبی پلاک 1 و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه استاد نجات الهی کد بانک 452 به مبلغ 100000 ریال امکان پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت  (iets.mporg.ir) نیز امکان پذیر است.

-          محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 16 روز یکشنبه
مورخ 27/9/90 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-          محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 28/9/90 در محل سالن کنفرانس طبقه 12 به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.

-          سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 77.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 91051 نزد بانک صادرات شعبه استقلال کد بانک 276 ارائه نمایند.

-          مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل باید 90 روز باشد.

-          آدرس دستگاه مناقصه گزار: میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی – بعد از چهارراه جهان کودک – خیابان دیدار جنوبی پلاک 1

تلفن: 84931             فاکس: 88651191     پست الکترونیک: info@pmo.ir

-          هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

-          سازما ن در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

توضیحات: جلسه پرسش و پاسخ مناقصه رأس ساعت 10 روز ‌شنبه مورخ 19/9/90 در محل سالن کنفرانس طبقه 12 واقع در آدرس مناقصه گزار برگزار خواهد شد.

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

تجدید مناقصه خرید لباس فرم پرسنل گارد بنادر کشور

مناقصه

90/3

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

۱۶ آذر ۱۳۹۰ ۱۱:۴۹

-          موضوع مناقصه: خرید لباس فرم پرسنل گارد بنادر کشور 

-          محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه تاریخ 16/9/90 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه گزار، به آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک خیابان دیدار جنوبی پلاک 1 و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه استاد نجات الهی کد بانک 452 به مبلغ 100000 ریال امکان پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت  (iets.mporg.ir) نیز امکان پذیر است.

-          محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 16 روز یکشنبه
مورخ 27/9/90 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-          محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران رأس ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 28/9/90 در محل سالن کنفرانس طبقه 12 به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.

-          سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 77.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 91051 نزد بانک صادرات شعبه استقلال کد بانک 276 ارائه نمایند.

-          مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل باید 90 روز باشد.

-          آدرس دستگاه مناقصه گزار: میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی – بعد از چهارراه جهان کودک – خیابان دیدار جنوبی پلاک 1

تلفن: 84931             فاکس: 88651191     پست الکترونیک: info@pmo.ir

-          هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

-          سازما ن در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

توضیحات: جلسه پرسش و پاسخ مناقصه رأس ساعت 10 روز ‌شنبه مورخ 19/9/90 در محل سالن کنفرانس طبقه 12 واقع در آدرس مناقصه گزار برگزار خواهد شد.

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.