flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالای متفرقه و کانتینری (Port Net )" سازمان بنادر ودریانوردی

مناقصه

01/90/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۰۴

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 01/90/ICT

وزارت راه و ترابری

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه: " آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالای متفرقه و کانتینری (Port Net )" سازمان بنادر ودریانوردی

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 2 (دو)

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 16/06/90 با مراجعه به  دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ 100.000ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 29/06/90  به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 29/06/90   در محل  اداره کل آمار و فناوری اطلاعات سازمان مرکزی به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی(شهیدی)، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ  150.000.000یال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز می­باشد.

- هزینه 2 مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 23/06/90 در سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد. 

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالای متفرقه و کانتینری (Port Net )" سازمان بنادر ودریانوردی

مناقصه

01/90/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ۱۵:۰۴

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 01/90/ICT

وزارت راه و ترابری

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه: " آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سامانه مدیریت عملیات کالای متفرقه و کانتینری (Port Net )" سازمان بنادر ودریانوردی

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 2 (دو)

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ 16/06/90 با مراجعه به  دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ 100.000ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 29/06/90  به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 29/06/90   در محل  اداره کل آمار و فناوری اطلاعات سازمان مرکزی به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی(شهیدی)، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ  150.000.000یال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز می­باشد.

- هزینه 2 مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 23/06/90 در سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد. 

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.