flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

تجدید مناقصه نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکت های کارگزاری ترابری دریایی" و "نگهداری ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار پایگاه الکترونیکی مخاطبان

مناقصه

تجدید مناقصه شماره 02/90/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۴ تیر ۱۳۹۰ ۰۸:۰۲

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

موضوع مناقصه:" نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکت های کارگزاری ترابری دریایی" و "نگهداری ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار پایگاه الکترونیکی مخاطبان " سازمان بنادر ودریانوردی

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 4

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 04/04/90 با مراجعه به  دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ،

واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان

ویلا، کد 452   به مبلغ000
, 100 ریال اسناد ارائه می­گردد. مبلغ مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ 
 
http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ15/04/90  به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ15/04/90  در  سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 60000000
ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز می­باشد.

- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 11/04/90 در  سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

تجدید مناقصه نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکت های کارگزاری ترابری دریایی" و "نگهداری ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار پایگاه الکترونیکی مخاطبان

مناقصه

تجدید مناقصه شماره 02/90/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

اداره کل آمار و فناوری اطلاعات

۴ تیر ۱۳۹۰ ۰۸:۰۲

موضوع مناقصه:" نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکت های کارگزاری ترابری دریایی" و "نگهداری ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار پایگاه الکترونیکی مخاطبان " سازمان بنادر ودریانوردی

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 4

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 04/04/90 با مراجعه به  دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ،

واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان

ویلا، کد 452   به مبلغ000
, 100 ریال اسناد ارائه می­گردد. مبلغ مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ 
 
http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ15/04/90  به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ15/04/90  در  سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 60000000
ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز می­باشد.

- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 11/04/90 در  سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.