موضوع مناقصه:" نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکت های کارگزاری ترابری دریایی" و "نگهداری ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار پایگاه الکترونیکی مخاطبان " سازمان بنادر ودریانوردی
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه
4
- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12
روز شنبه مورخ 04/04/90 با مراجعه به دفتر اداره کل آمار وفناوری اطلاعات ،
واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره
2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان
ویلا، کد 452 به مبلغ000
,
100 ریال اسناد ارائه میگردد. مبلغ مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد
از سایت
http://iets.mporg.ir
نیز امکانپذیر
است.
- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز چهارشنبه مورخ15/04/90 به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم
و رسید دریافت نمایند.
- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 14 روز چهارشنبه
مورخ15/04/90 در سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.
- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای دیدار جنوبی، برج سازمان بنادرو دریانوردی،
تلفن تماس 84932281 فاکس
84932297 ، پست الکترونیک
ict@pmo.ir
- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 60000000ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره
2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.
- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز میباشد.
- هزینه
2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده
مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 11/04/90 در سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.