مناقصه شماره 02/89/ICT
وزارت راه و ترابری
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: پشتیبانی و عملیاتی سازی کلیه زیر سیستم های سیستم جامع دریایی
دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 3 در تولید و ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری و حداقل رتبه 3 در ارائه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری و بسته ها و فایلهای اطلاعاتی تولید داخل.
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 14 روز پنج شنبه مورخ 27/08/ 1389 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ 100.000 ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت
http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 13/09/1389به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 13/09/1389 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 150.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339 ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز میباشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فنآوری اطلاعات، تلفن 84932306، فاکس 84932297 ، پست الکترونیک
edi@pmo.ir
هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 02/09/1389 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) برگزار خواهد شد.