flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

خدمات مشاوره‌ای جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و سیستم کنترل و مانیتورینگ شاخص‌های عملکرد در معاونت امور بندری و مناطق ویژه

فراخوان

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۲۵ دی ۱۳۸۷ ۰۰:۰۰

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

«آگهی ارزیابی کیفی»
سازمان بنادر و دریانوردی
 
-  موضوع مناقصه: خدمات مشاوره‌ای جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و سیستم کنترل و مانیتورینگ شاخص‌های عملکرد در معاونت امور بندری و مناطق ویژه
-  محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ   
25/10/87 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه‌گزار، به آدرس ذیل، و ارائه معرفی‌نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452 به مبلغ 150000ریال امکان‌پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت (iets.mporg.ir) نیز امکان‌پذیر است.
-  محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی: مناقصه‌گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا ساعت 15:00 روز چهارشنبه مورخ 9/11/87 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه‌گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی- بعد از چهارراه جهان کودک- انتهای خیابان دیدار جنوبی     تلفن:84931     فاکس: 84932227
 
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

خدمات مشاوره‌ای جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و سیستم کنترل و مانیتورینگ شاخص‌های عملکرد در معاونت امور بندری و مناطق ویژه

فراخوان

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۲۵ دی ۱۳۸۷ ۰۰:۰۰

«آگهی ارزیابی کیفی»
سازمان بنادر و دریانوردی
 
-  موضوع مناقصه: خدمات مشاوره‌ای جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 و سیستم کنترل و مانیتورینگ شاخص‌های عملکرد در معاونت امور بندری و مناطق ویژه
-  محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ   
25/10/87 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه‌گزار، به آدرس ذیل، و ارائه معرفی‌نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452 به مبلغ 150000ریال امکان‌پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت (iets.mporg.ir) نیز امکان‌پذیر است.
-  محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی: مناقصه‌گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا ساعت 15:00 روز چهارشنبه مورخ 9/11/87 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه‌گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی- بعد از چهارراه جهان کودک- انتهای خیابان دیدار جنوبی     تلفن:84931     فاکس: 84932227
 

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.