flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

خرید تجهیزات، پیاده سازی سایت Disasterو ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه رایانه ای

استعلام ارزیابی کیفی

02/96/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱

استان: , شهر:
میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک- خیابان شهیدی، پلاک 1

اطلاعات تکمیلی


۳۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱

۲۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱

۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱

روزنامه ایران

۱۰ تیر ۱۳۹۶

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


سازمان بنادر و دریانوردی

Technical@pmo.ir

84932357

84932351

0 تومان

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه از طریق سایت

http://iets.mporg.ir

 

1

نام سازمان آگهی دهنده: سازمان بنادر و دریانوردی

2

شرح مختصر موضوع آگهی شماره  02/96/ICT

ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات، پیادهسازی سایت  Disaster و ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه رایانهای

3

مهلت تهیه اسناد آگهی: روز شنبه مورخه 1396/04/17

لطفاً جهت دریافت اسناد آگهی از طریق سایت http://iets.mporg.ir/ اقدام نمائید.

4

هزینه آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه میباشد.

5

مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده :  1396/04/31ساعت 15:00:00 روز شنبه میباشد.

 نشانی:  میدان ونک،  بزرگراه شهید حقانی،  بعد  از  چهارراه جهان کودک- خیابان شهیدی، پلاک 1 دبیرخانه مرکزی، کد پستی: 1518663111  مراجعه و رسید دریافت نمایند.

6

‏ جلسه تشریح  فراخوان ارزیابی کیفی  و  پرسش  و  پاسخ  ساعت 14 صبح مورخ 1396/04/25در محل اتاق کنفرانس طبقه 12 سازمان بنادر و در یانوردی تشکیل شده و حضور نمایندگان مطلع فنّی و  بازرگانی کلیه شرکتهای مذکور که تمایل  به شرکت در مناقصه را دارند با در دست داشتن معرفی نامه کتبی ضروری میباشد.

7

آدرس و مشخصات آگهی دهنده: تهران- میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی،  بعد از چهارراه  جهان کودک- خیابان شهیدی، پلاک 1 دبیرخانه مرکزی،کد پستی:1518663111

کلیه مناقصه گران می بایست سوالات خود را از طریق E-mail یا نمابر ارسال و از دریافت آن توسط سازمان اطمینان حاصل نمایند.

پست الکترونیک:     ICT@pmo.ir

  نمابر:           88651021  

8

توجه 1 : جهت دریافت اسناد آگهی از طریق وب سایت فوق، میبایستی در صفحه اصلی به محل عضویت شبکه مراجعه نموده و عضو شبکه شوید. (دریافت اسناد از طریق وب سایت بدون هزینه میباشد)

9

توجه 2 : جهت دریافت اسناد از دبیرخانه، شرکت کنندگان در مناقصه میبایست ضمن ارائه معرفینامه، مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ریال به شماره حساب  ۲۱۷۶۴۵۹۰۰۱۰۰۹  بانک ملّی شعبه استاد نجات الهی (ویلا) به کد شعبه ۴۵۲، به نام سازمان بنادر و دریانوردی، واریز نمایند.

 

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

خرید تجهیزات، پیاده سازی سایت Disasterو ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه رایانه ای

استعلام ارزیابی کیفی

02/96/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۱۷ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۴۱

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه از طریق سایت

http://iets.mporg.ir

 

1

نام سازمان آگهی دهنده: سازمان بنادر و دریانوردی

2

شرح مختصر موضوع آگهی شماره  02/96/ICT

ارزیابی کیفی مناقصه خرید تجهیزات، پیادهسازی سایت  Disaster و ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه رایانهای

3

مهلت تهیه اسناد آگهی: روز شنبه مورخه 1396/04/17

لطفاً جهت دریافت اسناد آگهی از طریق سایت http://iets.mporg.ir/ اقدام نمائید.

4

هزینه آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه میباشد.

5

مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده :  1396/04/31ساعت 15:00:00 روز شنبه میباشد.

 نشانی:  میدان ونک،  بزرگراه شهید حقانی،  بعد  از  چهارراه جهان کودک- خیابان شهیدی، پلاک 1 دبیرخانه مرکزی، کد پستی: 1518663111  مراجعه و رسید دریافت نمایند.

6

‏ جلسه تشریح  فراخوان ارزیابی کیفی  و  پرسش  و  پاسخ  ساعت 14 صبح مورخ 1396/04/25در محل اتاق کنفرانس طبقه 12 سازمان بنادر و در یانوردی تشکیل شده و حضور نمایندگان مطلع فنّی و  بازرگانی کلیه شرکتهای مذکور که تمایل  به شرکت در مناقصه را دارند با در دست داشتن معرفی نامه کتبی ضروری میباشد.

7

آدرس و مشخصات آگهی دهنده: تهران- میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی،  بعد از چهارراه  جهان کودک- خیابان شهیدی، پلاک 1 دبیرخانه مرکزی،کد پستی:1518663111

کلیه مناقصه گران می بایست سوالات خود را از طریق E-mail یا نمابر ارسال و از دریافت آن توسط سازمان اطمینان حاصل نمایند.

پست الکترونیک:     ICT@pmo.ir

  نمابر:           88651021  

8

توجه 1 : جهت دریافت اسناد آگهی از طریق وب سایت فوق، میبایستی در صفحه اصلی به محل عضویت شبکه مراجعه نموده و عضو شبکه شوید. (دریافت اسناد از طریق وب سایت بدون هزینه میباشد)

9

توجه 2 : جهت دریافت اسناد از دبیرخانه، شرکت کنندگان در مناقصه میبایست ضمن ارائه معرفینامه، مبلغ 500.000 (پانصد هزار) ریال به شماره حساب  ۲۱۷۶۴۵۹۰۰۱۰۰۹  بانک ملّی شعبه استاد نجات الهی (ویلا) به کد شعبه ۴۵۲، به نام سازمان بنادر و دریانوردی، واریز نمایند.

 

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.