flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی

استعلام ارزیابی کیفی

1

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

استان: , شهر:
تهران- میدان ونک-بزرگراه شهید حقانی-بعد از چهار راه جهان کودک-انتهای خیابان شهیدی-پلاک 1-سازمان بنادر و دریانوردی- دبیرخانه طبقه همکف

اطلاعات تکمیلی


۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰

۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

روزنامه ایران

۲ اسفند ۱۳۹۵

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


سازمان بنادر و دریانوردی

02184932313

0 تومان

سازمان بنادر و دریانوردی

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران

شماره1477693- نوبت اول/دوم

 

موضوع مناقصه: عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی

صلاحیت مورد نیاز پیمانکاران: حداقل پایه 5 رشته ابنیه و حداقل پایه 5 تاسیسات و تجهیزات (توام)

محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 11/12/95 شرکتهای پیمانکار دارای گواهینامه صلاحیت مورد نیاز و معتبر میتوانند با ارائه معرفی نامه کتبی و مراجعه به آدرس ذیل و با پرداخت نقدی به مبلغ 500.000ریال (پانصد هزار ریال) در قبال اخذ رسید نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند. ضمناً دریافت اسناد از سایت iets.mporg.ir بصورت رایگان نیز امکان پذیر است.

آدرس مشاور(دریافت اسناد): تهران-خیابان بخارست-خیابان چهاردهم-پلاک 24-واحد3- مهندسین مشاور نقشیاد تلفن 14-88170511

محل، مهلت و نحوه تسلیم اسناد ارزیابی کیفی: مناقصه گران می بایست حداکثر تا ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 25/12/95 با مراجعه به آدرس ذیل، در قبال اخذ رسید نسبت به تسلیم پاکت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

آدرس مناقصه گزار(تسلیم اسناد): تهران- میدان ونک-بزرگراه شهید حقانی-بعد از چهار راه جهان کودک-انتهای خیابان شهیدی-پلاک 1-سازمان بنادر و دریانوردی- دبیرخانه طبقه همکف تلفن: 02184932313

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برآورد اولیه: مبلغ برآورد اولیه بر اساس فهرست بهای سال 1395 بالغ بر 50 میلیارد ریال می باشد
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی

استعلام ارزیابی کیفی

1

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

سازمان بنادر و دریانوردی

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی پیمانکاران

شماره1477693- نوبت اول/دوم

 

موضوع مناقصه: عملیات اجرایی تعمیرات اساسی ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی

نوع مناقصه: عمومی یک مرحله ای همراه با ارزیابی کیفی

صلاحیت مورد نیاز پیمانکاران: حداقل پایه 5 رشته ابنیه و حداقل پایه 5 تاسیسات و تجهیزات (توام)

محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ 11/12/95 شرکتهای پیمانکار دارای گواهینامه صلاحیت مورد نیاز و معتبر میتوانند با ارائه معرفی نامه کتبی و مراجعه به آدرس ذیل و با پرداخت نقدی به مبلغ 500.000ریال (پانصد هزار ریال) در قبال اخذ رسید نسبت به دریافت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند. ضمناً دریافت اسناد از سایت iets.mporg.ir بصورت رایگان نیز امکان پذیر است.

آدرس مشاور(دریافت اسناد): تهران-خیابان بخارست-خیابان چهاردهم-پلاک 24-واحد3- مهندسین مشاور نقشیاد تلفن 14-88170511

محل، مهلت و نحوه تسلیم اسناد ارزیابی کیفی: مناقصه گران می بایست حداکثر تا ساعت 14 روز چهار شنبه مورخ 25/12/95 با مراجعه به آدرس ذیل، در قبال اخذ رسید نسبت به تسلیم پاکت اسناد ارزیابی کیفی اقدام نمایند.

آدرس مناقصه گزار(تسلیم اسناد): تهران- میدان ونک-بزرگراه شهید حقانی-بعد از چهار راه جهان کودک-انتهای خیابان شهیدی-پلاک 1-سازمان بنادر و دریانوردی- دبیرخانه طبقه همکف تلفن: 02184932313

هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

برآورد اولیه: مبلغ برآورد اولیه بر اساس فهرست بهای سال 1395 بالغ بر 50 میلیارد ریال می باشد

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.