flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

قرارداد راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و ‌برقی ساختمانهای اداری سازمان بنادر و دریانوردی

مناقصه

95/2

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

استان: , شهر:
تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی – بعد از چهارراه جهان کودک – خیابان شهیدی (دیدار جنوبی) پلاک 1

اطلاعات تکمیلی


۲۴ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰

۲۸ آذر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۰

۲ آذر ۱۳۹۵

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


سازمان بنادر و دریانوردی

info@pmo.ir

84931

88651191

0 تومان

«آگهی مناقصه»

مناقصه شماره : 2/95 (عمومی یک مرحله ای)

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی

 

 

-          سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد انجام امور مربوط به راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمانهای اداری سازمان را برای مدت یکسال (از تاریخ 1/10/95 لغایت 30/9/96) از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با شرایط ذیل برگزار نماید.

-          موضوع مناقصه: قرارداد راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و ‌برقی ساختمانهای اداری سازمان(توضیحات کامل در اسناد مناقصه درج گردیده است)

-          محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه تاریخ 13/9/95 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه گزار، به آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک خیابان شهیدی (دیدار جنوبی) پلاک 1 دبیرخانه مرکزی و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه شهید نجات الهی (ویلا) کد بانک 452 به مبلغ 300،000 ریال(سیصد هزار ریال) امکان پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت  (iets.mporg.ir) نیز امکان پذیر است.

-          محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 16 روز چهار شنبه مورخ 24/9/95 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-          محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 28/9/95 در محل سالن کنفرانس طبقه 4 به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.

-          سپرده شرکت در فرایند ارجاع کار: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 250،000،000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات شعبه بازار بزرگ میرداماد کد بانک 4339 ارائه نمایند.

-          مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل باید 90 روز باشد.

-          هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

-          سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

-          آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک خیابان شهیدی (دیدار جنوبی)  پلاک 1

تلفن: 84931            فاکس: 88651191   پست الکترونیک: info@pmo.ir

توضیحات:

جلسه پرسش و پاسخ مناقصه رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 21/9/95 در محل سالن کنفرانس طبقه 4 مناقصه گزار برگزار خواهد شد.
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

قرارداد راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و ‌برقی ساختمانهای اداری سازمان بنادر و دریانوردی

مناقصه

95/2

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۰

«آگهی مناقصه»

مناقصه شماره : 2/95 (عمومی یک مرحله ای)

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی

 

 

-          سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد انجام امور مربوط به راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمانهای اداری سازمان را برای مدت یکسال (از تاریخ 1/10/95 لغایت 30/9/96) از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای با شرایط ذیل برگزار نماید.

-          موضوع مناقصه: قرارداد راهبری، تعمیر و نگهداری تاسیسات مکانیکی و ‌برقی ساختمانهای اداری سازمان(توضیحات کامل در اسناد مناقصه درج گردیده است)

-          محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز شنبه تاریخ 13/9/95 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه گزار، به آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک خیابان شهیدی (دیدار جنوبی) پلاک 1 دبیرخانه مرکزی و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه شهید نجات الهی (ویلا) کد بانک 452 به مبلغ 300،000 ریال(سیصد هزار ریال) امکان پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت  (iets.mporg.ir) نیز امکان پذیر است.

-          محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 16 روز چهار شنبه مورخ 24/9/95 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-          محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 28/9/95 در محل سالن کنفرانس طبقه 4 به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.

-          سپرده شرکت در فرایند ارجاع کار: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 250،000،000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات شعبه بازار بزرگ میرداماد کد بانک 4339 ارائه نمایند.

-          مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل باید 90 روز باشد.

-          هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.

-          سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.

-          آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک خیابان شهیدی (دیدار جنوبی)  پلاک 1

تلفن: 84931            فاکس: 88651191   پست الکترونیک: info@pmo.ir

توضیحات:

جلسه پرسش و پاسخ مناقصه رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 21/9/95 در محل سالن کنفرانس طبقه 4 مناقصه گزار برگزار خواهد شد.

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.