آگهی مناقصه عمومی- دو مرحله ایی
مناقصه شماره : ICT/95/01
سازمان بنادر ودریانوردی
موضوع مناقصه : خرید، بومی سازی، آموزش، پشتیبانی،نگهداری و توسعه سیستم جامع مدیریت منابع انسانی
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رسته « ارایه و پشتیبانی بسته های نرم افزاری» با حداقل رتبه 2
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از روز دوشنبه مورخ 13/5/1395 تا پایان وقت اداری روز یکشنبه 26/05/1395 ( از ساعات اداری8:30 الی 14) با مراجعه به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) واقع در طبقه ششم سازمان بنادر و دریانوردی، به نشانی ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,200 ریال، اسناد ارایه می¬گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکان پذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکات پیشنهاد : مناقصهگران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 8/6/95 به دبیرخانه مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی سازمان بنادر و دریانوردی تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد : پاکتهای مناقصهگران راس ساعت 10 صبح روز سه¬شنبه مورخ 10/6/95 به نشانی سالن جلسات طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصهگران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 150.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 به نام سازمان بنادر و دریانوردی عهده بانک صادرات شعبه بازار بزرگ میرداماد (کد4339) ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 90 روز از زمان بازگشایی پاکات الف و ب میباشد.
نشانی سازمان بنادر و دریانوردی: تهران، میدان ونک ، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی ، شماره 1، تلفن 84932292-84932447 نمابر 88651021 پست الکترونیکict@pmo.ir
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می باشد.
توضیحات:
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 31/5/95 در سالن جلسات طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار خواهد شد.