آگهی مناقصه عمومی- دو مرحله¬ایی
مناقصه شماره : ICT/94/02
سازمان بنادر ودریانوردی
موضوع مناقصه : خرید، توسعه، پشتیبانی و نگه¬داری سیستم یکپارچه مدیریت منابع انسانی
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رسته « ارایه و پشتیبانی بسته¬های نرم¬افزاری» با حداقل رتبه 2
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از روز دوشنبه مورخ 24/12/1394 تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 16/01/1395 ( از ساعات اداری8:30 الی 12) با مراجعه به دفتر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) واقع در طبقه ششم سازمان بنادر و دریانوردی، به نشانی ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,200 ریال، اسناد ارایه می¬گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت¬ http://iets.mporg.ir نیز امکان¬پذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکات پیشنهاد : مناقصهگران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز ¬شنبه مورخ 18/02/95 به دبیرخانه مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی سازمان بنادر و دریانوردی تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد : پاکتهای مناقصهگران راس ساعت 10 صبح روز یک¬شنبه مورخ 19/02/95 به نشانی ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی ، طبقه 12 مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصهگران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 150.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 به نام سازمان بنادر و دریانوردی عهده بانک صادرات شعبه بازار بزرگ میرداماد (کد4339) ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها حداقل 90 روز از زمان بازگشایی پاکات الف و ب میباشد.
نشانی سازمان بنادر و دریانوردی: تهران، میدان ونک ، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی ، شماره 1، تلفن 84932292-84932447 نمابر 88651021 پست الکترونیکict@pmo.ir
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می¬باشد.
توضیحات:
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 10 صبح روز سه¬شنبه مورخ 24/01/95 در ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی طبقه 12 برگزار خواهد شد.