موضوع مناقصه: خریدآمبولانس
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا
پایان وقت اداری روز شنبه تاریخ 5/10/94 با مراجعه به دبیرخانه مرکزی مناقصه گزار،
به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد
بانک ملی شعبه شهید نجات الهی (ویلا) کد بانک 452 به مبلغ 200.000 ریال امکان پذیر
است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از
سایت (iets.mporg.ir) نیز
امکان پذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها: مناقصه گران باید پاکت
پیشنهادها را تا ساعت 15 روز شنبه مورخ 19/10/94 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه
گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت
پیشنهادها: پیشنهادهای مناقصه گران رأس ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 20/10/94 در
محل سالن جلسات طبقه چهارم به آدرس دستگاه مناقصه گزار مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید
ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 400.000.000 ریال
یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات شعبه بازار
بزرگ میرداماد کد بانک 4339 ارائه نمایند.
مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها
حداقل باید 90 روز باشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران- میدان ونک-
بزرگراه شهید حقانی – بعد از چهارراه جهان
کودک – خیابان شهیدی( دیدار
جنوبی) - پلاک 1
تلفن: 84931 فاکس: 84932619 پست الکترونیک: info@pmo.ir
هزینه درج آگهی به عهده برنده
مناقصه می باشد.
توضیحات:
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه رأس
ساعت 10 روز شنبه مورخ 12/10/94 در محل سالن جلسات طبقه چهارم واقع در آدرس مناقصه
گزار برگزار خواهد شد.