آگهی مناقصه
مناقصه شماره 02/93/ICT
وزارت راه و شهرسازی
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: آنالیز، طراحی ،پیاده سازی ، پشتیبانی و توسعه سیستم آمار و عملیات به شماره ICT/93/02
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 4 در تولید و ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری .
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه مورخ 21/08/1393 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 ظهر روز سه شنبه مورخ 04/09/1393 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 14 ظهر روز سه شنبه مورخ 04/09/1393 در دفتر مدیر کل فناوری اطلاعات وارتباطات (فاوا) مفتوح خواهد شد.
سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 000,000,170 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339 ارائه نمایند.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز میباشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر ودریانوردی ، طبقه ششم، دفتر فنآوری اطلاعات و ارتباطات ، تلفن 84932294، فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه مورخ 27/08/1393 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس) برگزار خواهد شد.