flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

آنالیز، طراحی ،پیاده سازی ، پشتیبانی و توسعه سیستم آمار و عملیات

فراخوان

02/93/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰

استان: , شهر:
تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر ودریانوردی ، طبقه ششم، دفتر فن¬آوری اطلاعات و ارتباطات

اطلاعات تکمیلی


۴ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۶:۰۰

۱۰ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۰۰

روزنامه ایران

۱۱ آبان ۱۳۹۳

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


سازمان بنادر

ict@pmo.ir

84932294

88651021

0 تومان

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 02/93/ICT

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه: آنالیز، طراحی ،پیاده سازی ، پشتیبانی و توسعه سیستم آمار و عملیات به شماره ICT/93/02

  • دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 4 در تولید و ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری .  

محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه مورخ 21/08/1393 با  مراجعه به  سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 ظهر  روز  سه شنبه مورخ 04/09/1393 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

 محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 ظهر روز سه شنبه مورخ  04/09/1393 در دفتر مدیر کل فناوری اطلاعات وارتباطات (فاوا) مفتوح خواهد شد.

سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 000
,000,170 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره  2196458002003  نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339  ارائه نمایند.

 مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز می­باشد.

 آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر ودریانوردی ، طبقه ششم، دفتر فن­آوری اطلاعات و ارتباطات ،  تلفن 84932294،  فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

  • هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  • سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه  مورخ  27/08/1393 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس)  برگزار خواهد شد.
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

آنالیز، طراحی ،پیاده سازی ، پشتیبانی و توسعه سیستم آمار و عملیات

فراخوان

02/93/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۰۰

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 02/93/ICT

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه: آنالیز، طراحی ،پیاده سازی ، پشتیبانی و توسعه سیستم آمار و عملیات به شماره ICT/93/02

  • دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با حداقل رتبه 4 در تولید و ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری .  

محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه مورخ 21/08/1393 با  مراجعه به  سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 ظهر  روز  سه شنبه مورخ 04/09/1393 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

 محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 ظهر روز سه شنبه مورخ  04/09/1393 در دفتر مدیر کل فناوری اطلاعات وارتباطات (فاوا) مفتوح خواهد شد.

سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 000
,000,170 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره  2196458002003  نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میرداماد، کد 4339  ارائه نمایند.

 مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات 90 روز می­باشد.

 آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر ودریانوردی ، طبقه ششم، دفتر فن­آوری اطلاعات و ارتباطات ،  تلفن 84932294،  فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

  • هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
  • سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.
جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه  مورخ  27/08/1393 در طبقه 12 سازمان (سالن کنفرانس)  برگزار خواهد شد.

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.