flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم جامع اموراداری

مناقصه

مناقصه شماره 03/88/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۲۵ آبان ۱۳۸۸ ۰۰:۰۰

اطلاعات تکمیلی


ریال

داخلی

عادی

0 تومان

آگهی مناقصه
مناقصه شماره 03/88/ICT
وزارت راه و ترابری
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم جامع اموراداری
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 4.
- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25/08/88 با مراجعه به  سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیراست.
- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ09/09/1388 در دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل ثبت وبه دفتر اداره کل آماروفناوری اطلاعات تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز یک سه شنبه مورخ 10/09/1388 در سالن کنفرانس سازمان مفتوح خواهد شد.
- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 000,000,60 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 91051 نزد بانک صادرات، شعبه استقلال، کد 276 ارائه نمایند.
- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات120 روز می­باشد.
- آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فن­آوری اطلاعات، تلفن 84932292 ویا84932296 ،  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir
- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روزچهار شنبه مورخ 04/09/1388 در طبقه 12، سالن همایش  این سازمان برگزار خواهد شد.
 
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم جامع اموراداری

مناقصه

مناقصه شماره 03/88/ICT

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۲۵ آبان ۱۳۸۸ ۰۰:۰۰

آگهی مناقصه
مناقصه شماره 03/88/ICT
وزارت راه و ترابری
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم جامع اموراداری
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 4.
- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25/08/88 با مراجعه به  سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیراست.
- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ09/09/1388 در دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل ثبت وبه دفتر اداره کل آماروفناوری اطلاعات تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران راس ساعت 14 روز یک سه شنبه مورخ 10/09/1388 در سالن کنفرانس سازمان مفتوح خواهد شد.
- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 000,000,60 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 91051 نزد بانک صادرات، شعبه استقلال، کد 276 ارائه نمایند.
- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات120 روز می­باشد.
- آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فن­آوری اطلاعات، تلفن 84932292 ویا84932296 ،  فاکس 84932297 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir
- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روزچهار شنبه مورخ 04/09/1388 در طبقه 12، سالن همایش  این سازمان برگزار خواهد شد.
 

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.