آگهی مناقصه مناقصه شماره 03/88/ICT وزارت راه و ترابری سازمان بنادر و دریانوردی موضوع مناقصه: نگهداری ، پشتیبانی و توسعه سیستم جامع اموراداری - دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 4. - محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 16 روز دوشنبه مورخ 25/08/88 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیراست. - محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ09/09/1388 در دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل ثبت وبه دفتر اداره کل آماروفناوری اطلاعات تسلیم و رسید دریافت نمایند. - محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران راس ساعت 14 روز یک سه شنبه مورخ 10/09/1388 در سالن کنفرانس سازمان مفتوح خواهد شد. - سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات به مبلغ 000,000,60 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 91051 نزد بانک صادرات، شعبه استقلال، کد 276 ارائه نمایند. - مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات120 روز میباشد. - آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، اداره کل آمار و فنآوری اطلاعات، تلفن 84932292 ویا84932296 ، فاکس 84932297 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir - هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد. - سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد. - جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روزچهار شنبه مورخ 04/09/1388 در طبقه 12، سالن همایش این سازمان برگزار خواهد شد. |