flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکتهای کارگزاری ترابری دریایی

فراخوان

ICT/92/05

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

100,000 ریال

۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

استان: تهران, شهر:
تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای خیابان شهیدی، برج سازمان بنادرو دریانوردی

اطلاعات تکمیلی


۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

۷ فروردین ۱۳۹۳ ۱۲:۳۷

۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۴:۰۰

روزنامه ایران

۱۵ دی ۱۳۹۲

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


ict@pmo.ir

02184932281

02188651021

0 تومان

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 05/92/ICT

وزارت راه و شهر سازی

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه:" آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکتهای کارگزاری ترابری دریایی(ACA)"

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 3 (سه)

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه 25/10/1392 با مراجعه به  دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز  سه شنبه 8/11/1392به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران ( پاکات الف و ب )راس ساعت 14 روز سه شنبه 8/11/1392 در  سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای خیابان شهیدی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 23.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز می­باشد.

- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه 1/11/1392  در  سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکتهای کارگزاری ترابری دریایی

فراخوان

ICT/92/05

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰

آگهی مناقصه

مناقصه شماره 05/92/ICT

وزارت راه و شهر سازی

سازمان بنادر و دریانوردی

موضوع مناقصه:" آنالیز، طراحی، پیاده‌سازی، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکتهای کارگزاری ترابری دریایی(ACA)"

- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 3 (سه)

- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه 25/10/1392 با مراجعه به  دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009  نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452   به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه می­گردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت­ http://iets.mporg.ir نیز امکان­پذیر است.

- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز  سه شنبه 8/11/1392به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصه­گران ( پاکات الف و ب )راس ساعت 14 روز سه شنبه 8/11/1392 در  سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.

- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای خیابان شهیدی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281  فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir

- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
 به مبلغ 23.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات،  شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.

- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز می­باشد.

- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.

- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار می­باشد.

- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه 1/11/1392  در  سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.