آگهی مناقصه
مناقصه شماره 05/92/ICT
وزارت راه و شهر سازی
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه:" آنالیز، طراحی، پیادهسازی، پشتیبانی و توسعه سیستم مکانیزه امور شرکتهای کارگزاری ترابری دریایی(ACA)"
- دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور در رشته « تولیدو پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری » با حداقل رتبه 3 (سه)
- محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج دومین آگهی تا ساعت 12 روز چهار شنبه 25/10/1392 با مراجعه به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) ، واقع در طبقه ششم سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ000,100 ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
- محل و مهلت تسلیم پاکت پیشنهادها : مناقصه گران باید پاکت پیشنهادها را تا ساعت 12 روز سه شنبه 8/11/1392به دبیرخانه مرکزی واقع در طبقه همکف سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- محل و زمان بازگشایی پاکت پیشنهادها : پیشنهادهای مناقصهگران ( پاکات الف و ب )راس ساعت 14 روز سه شنبه 8/11/1392 در سالن کنفرانس طبقه 12 ساختمان مرکزی سازمان به آدرس ذیل مفتوح خواهد شد.
- آدرس: تهران ، میدان ونک ، بعد از چهارراه جهان کودک ، انتهای خیابان شهیدی، برج سازمان بنادرو دریانوردی، تلفن تماس 84932281 فاکس 88651021 ، پست الکترونیک ict@pmo.ir
- سپرده شرکت در مناقصه: مناقصه گران باید ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط و قابل تمدید به دفعات
به مبلغ 23.000.000 ریال یا اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2196458002003 نزد بانک صادرات، شعبه بازار بزرگ میر داماد، کد 4339 ارائه نمایند.
- مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها از زمان بازگشایی پاکات90 روز میباشد.
- هزینه 2مرحله درج آگهی درروزنامه به عهده برنده مناقصه می باشد.
- سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.
- جلسه پرسش و پاسخ مناقصه راس ساعت 14 روز سه شنبه 1/11/1392 در سالن کنفرانس سازمان ، واقع در طبقه 12 ساختمان مرکزی برگزار خواهد شد.