وزارت راه و شهرسازی
سازمان بنادر و دریانوردی
فراخوان عمومی ارزیابی کیفی
مناقصه دو مرحلهای
- موضوع فراخوان : خرید، نصب و راهاندازی و ارتقاء شبکه رایانهای
- محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی : دریافت این استعلام از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز سهشنبه مورخه 7/08/92 با مراجعه به دفتر فنآوری اطلاعات و ارتباطاتِ سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس ذیل، و ارائه معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452 به مبلغ 100.000 ریال امکانپذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد ازسایت (iets.mporg.ir ) نیز امکانپذیر است.
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه میباشد.
- محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی : مناقصه گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخه 16/09/92 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصهگزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- رتبه شورایعالی انفورماتیک : داشتن رتبه 3 در شبکه دادههای رایانهای و مخابراتی و رتبه 3 در خدمات و پشتیبانی از شورایعالی انفورماتیک الزامی میباشد.
- آدرس دستگاه مناقصهگزار: تهران– میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی– بعد از چهارراه جهان کودک– انتهای خیابان شهیدی(دیدار جنوبی قدیم) – برج سازمان بنادر و دریانوردی – شماره 1 - تلفن 84932281 فاکس 88651021
پست الکترونیک Info@pmo.ir