flag

جزییات مناقصه و مزایده - طرح 2

تجدید مناقصه خرید، نصب و راه اندازی و ارتقاء شبکه رایانه ای

فراخوان

ICT/92/03

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

منقضی شده

۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴

استان: , شهر:
تهران– میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی– بعد از چهارراه جهان کودک– انتهای خیابان شهیدی(دیدار جنوبی قدیم) – برج سازمان بنادر و دریانوردی – شماره 1

اطلاعات تکمیلی


۱۶ آذر ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴

۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴

روزنامه ایران

۱۸ آبان ۱۳۹۲

ریال

داخلی

عادی

اطلاعات شخص پاسخگو


84932281

88651021

0 تومان

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی

فراخوان عمومی ارزیابی کیفی

مناقصه دو مرحله­ای

 

- موضوع فراخوان : خرید، نصب و راه­اندازی و ارتقاء شبکه رایانه­ای

- محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی : دریافت این استعلام از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز سه­شنبه مورخه 7/08/92 با مراجعه به دفتر فن­آوری اطلاعات و ارتباطاتِ سازمان بنادر و دریانوردی  به آدرس ذیل، و ارائه معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره   2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452  به مبلغ   100.000 ریال امکان­پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد ازسایت  (iets.mporg.ir ) نیز امکان­پذیر است.

- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

- محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی : مناقصه گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخه 16/09/92  به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه­گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- رتبه شورایعالی انفورماتیک : داشتن رتبه 3 در شبکه داده­های رایانه­ای و مخابراتی و رتبه 3 در خدمات و پشتیبانی از شورایعالی انفورماتیک الزامی می­باشد.

- آدرس دستگاه مناقصه­گزار: تهران میدان ونک بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک انتهای خیابان شهیدی(دیدار جنوبی قدیم) برج سازمان بنادر و دریانوردی شماره 1  -   تلفن  84932281    فاکس  88651021  
پست الکترونیک 
Info@pmo.ir
اطلاعات اسناد
تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.

تجدید مناقصه خرید، نصب و راه اندازی و ارتقاء شبکه رایانه ای

فراخوان

ICT/92/03

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی

فراخوان عمومی ارزیابی کیفی

مناقصه دو مرحله­ای

 

- موضوع فراخوان : خرید، نصب و راه­اندازی و ارتقاء شبکه رایانه­ای

- محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی : دریافت این استعلام از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز سه­شنبه مورخه 7/08/92 با مراجعه به دفتر فن­آوری اطلاعات و ارتباطاتِ سازمان بنادر و دریانوردی  به آدرس ذیل، و ارائه معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره   2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452  به مبلغ   100.000 ریال امکان­پذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد ازسایت  (iets.mporg.ir ) نیز امکان­پذیر است.

- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می­باشد.

- محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی : مناقصه گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان ساعت اداری روز شنبه مورخه 16/09/92  به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه­گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

- رتبه شورایعالی انفورماتیک : داشتن رتبه 3 در شبکه داده­های رایانه­ای و مخابراتی و رتبه 3 در خدمات و پشتیبانی از شورایعالی انفورماتیک الزامی می­باشد.

- آدرس دستگاه مناقصه­گزار: تهران میدان ونک بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک انتهای خیابان شهیدی(دیدار جنوبی قدیم) برج سازمان بنادر و دریانوردی شماره 1  -   تلفن  84932281    فاکس  88651021  
پست الکترونیک 
Info@pmo.ir

تاریخ دریافت اسناد پایان یافته است.