سازمان بنادر و دریانوردی
- موضوع مناقصه : خرید، نصب و راه اندازی و ارتقاء شبکه رایانه ای وخرید و نصب وراه اندازی تجهیزات و تاسیسات دیتاسنتر به صورت دومرحله ای
- محل، مهلت و نحوه دریافت استعلام ارزیابی کیفی : دریافت این استعلام از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه3/06/92 با مراجعه به دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطاتِ سازمان بنادرودریانوردی به آدرس ذیل، و ارائه معرفی نامه کتبی و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی شعبه خیابان ویلا کد بانک 452 به مبلغ 100.000 ریال امکانپذیر است. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمنا دریافت اسناد ازسایت (iets.mporg.ir ) نیز امکانپذیر است. خاطرنشان می سازد هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد
- محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی : مناقصه گران باید پاکت سوابق و مستندات خود را تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه مورخه17/06/92 به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
- آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران – میدان ونک – بزرگراه شهید حقانی – بعد از چهارراه جهان کودک – انتهای خیابان شهیدی(دیدار جنوبی قدیم) – برج سازمان بنادرودریانوردی –شماره 1 - تلفن
84932281 فاکس 88651021 پست الکترونیک Info@pmo.ir