آگهی ارزیابی کیفی
مناقصه شماره 01/92/ICT
وزارت راه و شهرسازی
سازمان بنادر و دریانوردی
موضوع مناقصه: پشتیبانی، نگهداری و توسعه سیستم جامع دریایی
دعوت از دارندگان گواهینامه صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور با رتبه 1 در رسته " تولید و ارائه نرم افزارهای سفارش مشتری "
محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد: از تاریخ درج آگهی تا ساعت 12 روز سه شنبه مورخ 17/02/1392 با مراجعه به سازمان، به آدرس ذیل و ارائه معرفی نامه و اصل فیش واریز وجه به حساب شماره 2176459001009 نزد بانک ملی، شعبه خیابان ویلا، کد 452 به مبلغ 100000ریال اسناد ارائه میگردد. وجه مذکور به هیچ وجه قابل استرداد نخواهد بود. ضمناً دریافت اسناد از سایت http://iets.mporg.ir نیز امکانپذیر است.
محل و مهلت تسلیم پاکت مستندات ارزیابی کیفی : مناقصه گران باید پاکت مستندات ارزیابی کیفی را تا ساعت 12 روز دوشنبه مورخ 30/02/1392 به دبیرخانه مرکزی سازمان به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.
محل و زمان بازگشایی پاکت مستندات ارزیابی کیفی : مستندات ارزیابی کیفی مناقصهگران راس ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 30/02/1392 در دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات مفتوح خواهد شد.
مدت اعتبارپیشنهادها: مدت اعتبار مستندات ارزیابی کیفی از زمان بازگشایی پاکات 90 روز میباشد.
آدرس دستگاه مناقصه گزار: تهران ،میدان ونک، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان دیدار جنوبی، برج سازمان بنادر، طبقه ششم، دفتر فناوری اطلاعات وارتباطات، تلفن 84932281، فاکس 88651021 ، پست الکترونیک edi@pmo.ir
- هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد.
سازمان در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادها مختار میباشد.