flag

صدور مجوز فعالیت لایروبی

کد خدمت
13012962116
عنوان خدمت
صدور مجوز فعالیت لایروبی
نوع خدمت
  • خدمت به کسب و کار (G2B)
شرح خدمت

این خدمت شامل صدور پروانه فعالیت بندری/دریایی، تمدید پروانه فعالیت بندری/دریایی، ثبت و کنترل تغییرات ثبتی، صدور پروانه فعالیت بندری/دریایی ثانویه، انحلال شرکت می‌باشد.

مدارک مورد نیاز
1 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر کارت نظام وظیفه یا معافیت ( ویژه آقایان) مدیر عامل  
2 مدارک مدیر عامل و شرکت: مدرک تحصیلی مدیر عامل  
3 مدارک مدیر عامل و شرکت: عکس جدید 3*4 مدیر عامل  
4 مدارک مدیر عامل و شرکت: گواهی سابقه بیمه مدیر عامل  
5 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر حکم کارگزینی برای مدیر عامل (حسب مورد)  
6 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر تاییدیه سابقه کار از بخش خصوصی یا دولتی مدیر عامل  
7 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر تاییدیه سابقه کار در خارج از کشورمدیرعامل (حسب مورد)  
8 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر آگهی تاسیس و اساسنامه شرکت در روزنامه رسمی کشور  
9 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر آگهی آخرین تغییرات شرکت در روزنامه رسمی کشور  
10 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر مرکزی  
11 مدارک مدیر عامل و شرکت: تصویر گواهی ماده 186 قانون مالیات های مستقیم  
12 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر کارت نظام وظیفه یا معافیت دائم مدیر شعبه  
13 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر مدرک تحصیلی مدیر شعبه  
14 مدارک مدیر شعبه و شعبه: عکس پرسنلی جدید (4*3) مدیرشعبه  
15 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر گواهی سابقه بیمه مدیر شعبه  
16 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر حکم کارگزینی مدیر شعبه (حسب مورد)  
17 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر تاییدیه سابقه کار از بخش خصوصی یا دولتی مدیر شعبه  
18 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر تاییدیه سابقه کار در خارج از کشور مدیر شعبه (حسب مورد)  
19 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر آگهی ایجاد شعبه شرکت در روزنامه رسمی کشور  
20 مدارک مدیر شعبه و شعبه: تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه دفتر شعبه
جزئیات خدمت
30 روز پس ار تکمیل مدارک و اخذ استعلامات
ساعات ارائه خدمت
ساعات اداری
تعداد بار مراجعه حضوری
مراجعه حضوری ندارد
هزینه ارائه خدمت(ریال) به خدمت گیرندگان
ندارد
نحوه دسترسی به خدمت
ایمیل
تلفن گویا یا مرکز تماس
آدرس دانلود اپلیکیشن موبایل اندروید
آدرس دانلود اپلیکیشن موبایل iOS
شماره پیام کوتاه
دفاتر ارائه دهنده خدمت
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت
FAQ
SLA